De klant moet BillPay direct betalen, omdat BillPay de claim koopt om een 100% annuleringsverzekering aan te bieden.
Door het gebruik van dynamische bankgegevens kunnen we betalingen efficiënter aan individuele klanten toekennen. Op deze manier kan BillPay een naadloos betalingsproces aanbieden.
Nee, de klant heeft geen nieuwe factuur nodig.
Nee, dit is zowel juridisch als technisch onmogelijk. Wanneer er zich geen items meer in het winkelmandje bevinden moet de gehele bestelling gecrediteerd worden.
No you don’t have to do anything. The letter or email that you have received is only to inform you about this change. In the future, you will see “Klarna” instead of “net-m-bank” on your bank statement.
U kunt de BillPay Backoffice vinden op https://admin.billpay.de/.
Na het invullen van de beveiligingstest ontvangt u automatisch een e-mail met de inloggegevens van uw BillPay.
You can activate an order in two different ways:
- Click the ‘Activate’ button in the detailed view of your order.
- Click on the pen icon in the action column in ‘Orders’.
In de gedetailleerde weergave van uw bestelling vindt u de blauwe knop ‘Annuleren’ knop ‘Annuleren’. U kunt deze knop vóór en na de activering gebruiken voor het annuleren van uw verzoek.
Open de gedetailleerde weergave van de bestelling en voer de kortingswaarde in het veld ‘verhogen / verlagen’ in. Klik vervolgens op de knop ‘Gedeeltelijke annulering’ en bevestig door op ‘Ja’ te klikken.
U kunt hier lezen hoe bestellingen te activeren bij het gebruik van een BillPay Plug-In of core integraties: https://www.billpay.de/haendler/freischaltung/
Nee, alle plug-ins en core integraties moeten handmatig geactiveerd worden. Dit kan echter, afhankelijk van de complexiteit, een geautomatiseerd proces zijn.
Alle BillPay plug-ins ondersteunen een volledig krediet en de meeste ondersteunen zelfs een gedeeltelijke krediet. U kunt hier lezen hoe volledige en gedeeltelijke kredieten gemeld kunnen worden door uw shop systeem aan BillPay: https://www.billpay.de/haendler/freischaltung/
Neem a.u.b. contact op met ons zakelijke klantenservice: haendler@billpay.de
Alleen geselecteerde shop systemen kunnen een korting van het admin gebied van uw shop naar BillPay overdragen. U kunt hier nagaan of uw shop systeem kortingen kan melden: https://www.billpay.de/haendler/freischaltung/. Wanneer dit niet het geval is kunt u de korting via de BillPay Backoffice invoeren.
U kunt al uw afschriften hier bekijken en downloaden:https://admin.billpay.de U heeft de inloggegevens samen met de live inloggegevens ontvangen.
Controleer a.u.b. of u toegang heeft tot de administratie en controleer uw inloggegevens. Gebruik a.u.b. deze informatie voor de toegang tot uw facturen.
BillPay zal wekelijks een afschrift sturen met alle bewegingen van de afgelopen week.
BillPay reserves to the right to cancel orders that have not been activated after two months. Other agreements must be negotiated with BillPay.
View detailed documentation regarding merchant billing here.
BillPay’s bank details must be replace the shop’s bank details on the customer invoice. Click here to see examples of valid invoices:
Payment references are created like this:
BP [merchant’s order number transmitted to the API]/[BillPay’s merchant ID number]
Example: BP1234567/3333 (the merchant’s order number is 1234567 and BillPay’s ID number for this particular merchant is 3333).
Yes, we provide you with pre-written Terms & Conditions text blocks. We will send you this when we start working together. It is mandatory to include them.
Please send us your question. We need a question and an e-mail address from you to process your query.